Nu får det bära eller brista

I förmiddags vid tolvtiden lämnade jag in min uppsats, så nu är den äntligen över! Sen om den är godkänd är en annan grej, men jag kommer hålla alla tummar, och ni får gärna hjälpa mig på traven att hålla tummarna, så det kanske blir godkänt för min del! 

Nu ska jag njuta av ledighet i flera dagar, eller ja, ingen skola eller jobb, men däremot ska vi ner till landet imorgon då det ska jobbas en del på våra stugor. Men vi ska faktiskt också på barndop för lilla Arvid, så det ska bli himla mysigt!  

Har egentligen inte så mycket mer o säga nu heller, för vi ska precis gå och lägga oss, så godnatt allesammans :) ska sova gott nu med vetskapen att jag har gjort det jag kunnat nu med min uppsats och nu ligger den i någon annans händer (förhoppningsvis hos en snäll person). 

Kram 

(null)



Kommentarer
Postat av: Karin

Heja heja.Blir säkert en jätte bra uppsats.Braaaa jobbat❤️❤️❤️

2018-04-21 @ 17:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: