När man får va nöjd med sig själv

Får köra en ordentlig klapp på axeln idag, har varit uppe i morse sen åtta, pluggat från ca halv nio, satt hela förmiddan fram till lunch. Sen några timmar till, hann o klippa Anna-Maja en sväng i mellan och pluggade sen igen. Åt även lite middag nån gång där i mellan plugget. När klockan var åtta på kvällen började jag förbereda mig inför gymmet, vilket görs allra bäst med lite av Jonas "bli-pigg" pulver och go musik. Bästa är alltså att dansa hemma framför spegeln medan man klär på sig gymkläderna :) Sen väl på gymmet sprang jag hela halvtimmen idag, bara några få stopp då jag var tvungen o byta låt på telefonen. Blev nästan 6km, så jag är sjukt stolt. Efter det blev det ett ryggpass. 

Så med denna härliga känslan i kroppen är det nu strax läggdags, har precis kollat på Biggest loser som äntligen är igång igen :) 
Hade glömt bort förut att jag hade sett första programmet av "gift vid första ögonkastet" så det kom jag på igår, därför sträcktittade jag på fem program under dagen igår. Också ett sjukt mysigt program, och jag tycker dessutom att jag är lite lik den ena tjejen som är med i programmet, nånting med näsan eller så. Kika på det så får ni se om ni tycker samma. Om inte annars får ni en riktigt härlig feelgood känsla i kroppen! :) 

Hmm, sen sist har det väl inte hänt så mycket kul, scouterna är igång igen (eller jag är igång igen efter semester och påsklov). 
Men i lördags var vi hemma hos mamma och käkade middag, sen var det efterrätt, fika, godis och ost o kex. Såå mätt när man gick därifrån. Blev även en spelkväll med hela familjen (utan brorsan) så det var mysigt! 

Tyvärr tror jag att både jag o Jonas åt nåt taskigt den dagen för på söndagen sen mådde vi dåligt både två, jag tog mig ändå upp och åkte till jobbet, men klippte bara en kund och åkte hem igen, och mamma fick hämta mig vid Henriksdal. Sen väl hemma besökte vi toaletten ett antal gånger och jag hade även feber. Men tack lov så spydde ingen av oss. Och redan måndag morgon var det mycket bättre och nu är allt som vanligt igen! Skönt. 

Haha okej, blev visst lite grann ändå, men jag tar liksom inte lika mycket bilder längre, som för två veckor sen då jag liksom tog typ 400 bilder på några veckor ;) undra varför haha. Får försöka ta lite bilder nu i veckan kanske! Roligare o läsa för er då ;) eller aa titta hehe. 

Men nu ska jag borsta tänderna och sen hoppa i säng kram och godnatt. 

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: