Fredag den 13e

Vilket innebär min mammas födelsedag! Så stort grattis på dagen finaste mamma, även om hon inte läser min blogg så gör jag ett litet grattisinlägg till henne här :) 
Vad skulle man göra utan sin mamma? Ibland när folk frågar ifall jag ska flytta till Göteborg (eftersom Jonas kommer därifrån osv) så är svaret alltid givet, nej. En av den största anledningarna till att jag vill bo kvar här är för jag vill ha nära hem till mamma. För några år sedan hade jag inte haft några problem o flytta, men mamma har (och förmodligen jag med) har utvecklas och blivit en superbra människa. Hon kanske alltid varit det iof, men som tonåring och runt den åldern tyckte jag ju inte det i alla fall. 
Men min mamma är en generös, omtänksam och glad person, varje gång man är där så säger hon hur roligt det är, och man känner sig så uppskattad. Mamma som har ett sånt socialt jobb har ju inga problem med o hålla låda, och en middag hemma hos mamma och pappa utan mamma är alltid mycket lugnare. Visst, min mamma har fortfarande sina sidor som inte alltid är så charmiga, men vem har inte det? Men jag är glad och stolt över min mamma för den hon har utvecklats till, hon är en riktig klippa min mamma, och hon finns alltid där. 
Du är bland de bästa personerna i min närhet mamma!! Så massa kärlek till dig nu på din födelsedag ♥️


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer
Postat av: Karin

Åh så sjukt bra skrivet.Håller med dig i allt.Hipp hurra för världens bästa stora syster.Du e för gullig Anna❤️❤️❤️

2018-04-21 @ 17:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: