Dop

Hihi idag har mitt hjärta döpts :) Jonas ska om två veckor bli gudfar till fina lilla Arvid, och för att bli det behöver man själv vara döpt, så idag var vi ute i Ingarö kyrka där mammas gamla kollega döpte Jonas. Så mysigt, bara vi tre och en vaktmästare, och Ingarö kyrka är ju i sig själv så himla mysig och för mig känns den ganska hemma dessutom. 

Förutom dop har det ju också varit påsk (insåg att jag bloggade alltför länge sen igen). Men i söndags var det dags för den årliga äggrullningen med tillhörande knytis, alltså med hela släkten som vanligt :) massa god mat och supergoda tårtor ( tog faktiskt hem en bra bit från mamma idag när vi var där och har ätit tårta hemma nu 😋)

I lördags hade vi även spelkväll hemma hos mamma där jag Cissi, Felix, Calle, Adam och syrrans kompis körde sällskapsspel hela kvällen. Såå roligt, började dessutom med tacos till middag så det var en riktigt bra lördagskväll! 

Under veckan har jag inte gjort alltför mycket, pluggat lite, tränat lite och myst mycket med Jonas som äntligen är hemma igen!! 

Mer än så här kommer jag inte på nu, men imorgon tänkte vi ha en mysig ledig dag där vi typ åker in till stan o så :) liksom bara är riktigt ledig! 

Så godnatt allesammans! 

(null)


(null)



Kommentarer
Postat av: Karin

Ser stämningsfullt ut.Ärofullt att bli gudfar.Bra jobbat Jonas

2018-04-21 @ 17:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: