Plugg plugg plugg

Ist för bygg, bygg, bygg så är det nu plugg som gäller igen. På torsdag är det en tenta som vore himla skön att klara av, så nu är det plugg på hög nivå som gäller. Har dessutom haft min kompis från skolan här idag, så vi har pluggat tillsammans. Blev också lite skitsnack imellan, men skönt och ha nån att prata med om det man inte förstår helt liksom. 


Sen smsade mamma förut också och ville att jag ska komma dit och färga hennes hår ikväll, så det får jag väl göra också. 

Har inte mycket mer att säga just idag, men bilderna nu är från scouterna igår när vi eldade och skulle spräcka vattenballonger. 

Var dessutom hos käre Sofia häromdan där hon blev klippt, men Jonas och jag hann även med lite härligt bebismys :) så perfekt att ha kompisar med barn som man kan träffa, liksom bara ha bebisarna när dom är glada :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: