På flygtur

Ledig dag idag, som faktiskt var leldig på riktigt. Började med Lite mer sovmorgon än de andra dagarna, så vi hade ställt klockan på halv nio. Var uppe en stund efter det, diskade och städade i ordning innan vi fick finbesök av Sofia och lilla söt-Ellinor =). De var här och fikade lite och Ellinor fick en lite försenad doppresent av oss.
Dagen fortsatte med ett pass på gymmet och sedan en lunch här hemma. Efter vi hade duschat och fixat oss var det dags att bege sig in till stan och sen Bromma där vi skulle flyga. Vi flög i en vindtunnel med bodyfight, såå häftigt och verkligen superkul! Det bör ni testa någon gång! Jonas fick ju det i födelsedagspresent förra året då han fyllde 30, och vi såg att presentkortet snart skulle gå ut så vi fick passa på. Sen åt vi en jättegod middag på texas longhorn på söder, mysigt och komma iväg o käka middag sådär ibland =)
 
Igår fick vi träffa en annan bebis, nämligen lilla Ion, som är Denice bebis. Hon har flyttat till flemingsberg, så jag åker bara ner för rulltrappan i skolan och så är jag nästan hemma hos dom. Så där fikade vi lite och hade det trevligt =) Praktiskt när man tar pendeln till skolan men får åka bil hem (eftersom Jonas var med och fikade såklart).
 
Mer än detta kommer jag inte på som jag gjort i veckan, pluggat som en galning känns det som. Därför var det gött med en helt ledig dag idag =)
 
Nu kommer lite bilder från våran lilla flygtur idag, har tyvärr inga bilder på bebisarna, men på oss när vi flyger iaf =)
 
Trevlig helg på er!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: