Jonas 31

Igår var der ju födelsedag för världens finaste Jonas. Så jag hämtade honom inne på centralen igår morse när han kom med tåget, sen fick han lägga sig och sova några timmar när vi var hemma. Jag väckte honom (fast han redan var vaken) med skönsång och paket. Hade även fixat i ordning värsta frukosten :) 

Resten av dagen bestod av en del slappande, jag passade på att plugga medan han sov på morgonen. 
Vi åkte sen in till mall of scandinavia där vi åt middag på en restaurang som heter Egon, väldigt god mat har dom där. 
Blev sen en rätt så sen kväll här hemma då vi spelade ett typ frågespel, så vid två la vi oss hehe. 

Idag har vi inte heller gjort många knop, jag har pluggat, vi har tvättat, handlat mat och tagit en långpromenad. Skönt att bara få sova ut utan väckarklockan ställd på morgonen :) 

Nu är det läggdags här, så godnatt alla fina :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: