Det här med rubriker..

Det är alltid det svåraste med blogginlägget att komma på en rubrik. Så nu fick det bli en sån där tråkig bara. Vet inte heller om jag har så mycket att skriva om, men kände att det var några dagar sen så får göra ett inlägg. Vet inte riktigt när det var sist jag skrev, så jag kommer inte ihåg vad jag skrev då haha. Men jag har inte haft allt för mycket saker i veckan att skriva om heller, har klippt en massa folk i veckann (ifall det är intressant och veta hehe). Men i tisdags klippte jag fyra stycken och idag blev det både slingor och klippning på en kompis. Verkligen snart dags för mitt eget hår, har inte klippt mig sen i april, precis till påsk :O. Så nu är det verkligen dags, eller det har vart dags ett tag.
Imorgon är jag äntligen ledig iaf, har börjat tidigt varje dag den här veckan, så imorgon tänkte jag inte ställa kockan förrän nio. Så segt att ha lång restid till skolan när man ska vara på skolan klockan åtta, det innebär då att jag åker med bussen som går 6.40. Men men man hinner ju få en del gjort på så sätt iaf. Imorgon iaf är det plugg som gäller och så ska naglarna fixas, alltid lika härligt att göra nya naglar. Har dock inte bestämt vad jag ska göra ännu så får se vad det blir. Blir nog lite städning och sånt fix här hemma imorgon också, trevligt att ha det extra fint inför helgen.
Okej, det var inte så spännande inlägg detta, har nog inga bilder heller direkt. Så tar några favoriter här =)
 
Kram på er
 
 
 
 
 
Blev lite härliga sommarbilder, då jag saknar både sommaren och han den där snyggingen på bilderna. Men nu är det typ halvvägs på den här ensamveckan, blev ju lite fler dagar själv denna vecka eftersom Jonte åkte ner lite tidigare sist. Men snart så =) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: