Dan före dan

Imorgon är det Jonas födelsedag så det passar ju bra att han kommer imorgon :) 

Har städat och fixat massa så det är födelsedagsfint här hemma för min älskling :) 
Så imorgon ska jag åka och hämta honom på centralen, så ska han få sova när han kommer hem och under den tiden kan jag plugga :) Får se sen under dagen/kvällen om vi hittar på något, beroende på hur trött mister är. 

Har idag annars både vart i skolan, busat med scouterna och tränat. Börjar komma igång ordentligt med träningen nu igen så det är så skönt. Bästa med o vara student är ju att man har lite friare tider och ofta ledigt någon gång mitt på dagen. Men måndagar och just söndagar har fått sina specifika timmar, söndagar innan jobbet och måndagar efter scouterna. Sen blir det när det finns tid i resten av veckan :) 

Kommer inte på mer vad jag har gjort i veckan, har ju jobbat i helgen, pluggat i veckan osv. Juste har gjort nya naglar, körde på många färger denna gången, och kortade ner dom ordentligt eftersom vi ska bygga ett hus i helgen igen, sist gick ju två naglar av när vi byggde vårt hus. Till helgen som kommer är det Cissis och Felix hus som ska byggas på Askerön :) 

Det var det, ska se klart på Biggest loser nu och sen gå och lägga mig för att imorgon hämta min älskling :) 

Godnatt. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: