Mysig ledarkväll

Ikväll var vi iväg nästan alla ledare och middag på pinchos i exploria. Som vanligt riktigt god mat och mysigt. Spelade även sen shuffleboard tillsammans allihopa så det vad skoj. Så roligt och göra sånna här grejer ibland tillsammans, inte bara prata om alla scouter vi har, vad vi ska göra nästa vecka osv. En kul och bra grej helt enkelt! 


Har annars jobbat idag också, hann bara hem typ, bytte om och sminkade mig på den kvarten jag hann vara hemma mellan jobbet till pappa hämtade mig. Men har ju under veckan haft en förkylning som inte varit extrem, men imorse vaknade jag av mer halsont och rätt så hes. Dessutom har jag hostar väldigr mycket inatt, och tyvärr just när man åker kollektivtrafik.. men tror att det kanske kan ha och göra med att jag gick en promenad igår. Tog en prommis med Sofia och söta Ellinor, dock en lugn promenad men eftermiddagen och kvällen blev värre igår med hostan. Just nu känns den ändå helt okej, så ja, jag mår upp och ner flera gånger samma dag. 

Nu är det läggdags för imorgon är det återigen jobb. Puss och kram 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: