Klackarna i taket

Igår var det personalfest, med lite fokus på fest. Vi var på en libanesisk restaurang utanför fittja som liksom även är en typ festvåning. Så det var massa med käk, livemusik och dans och skoj. Blev även ganska sent, tog en taxi hem och var hemma 3.40, somnade typ precis innan fyra, och sen jobb på det idag. Lite sådär lagom trött idag helt enkelt hehe. Men kul hade vi igår iaf! Har inga jättebra bilder, men några bilder har jag iaf. 


Idag har jag typ inte gjort annat än o slinga hår, först tre på jobbet och sen en kompis efter jobbet. Så det får räcka som frisörande för idag känner jag. Ska nog försöka lägga mig ganska tidigt idag också, ska upp tidigt imorgon och det blev som sagt inte överdrivet med sömn inatt. Men imorgon börjar nya mattekursen, vilket innebär föreläsning imorgon bitti klockan åtta. Såå sjukt otaggad på denna kurs (läs min idiotiska mattelärare). Men bara stå ut i fem veckor och förhoppningsvis komma fram till slutet med ett godkänt. 

Det var väl det för nu, så här kommer lite partybilder från igår :) 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: