đŸ’›â€ïžđŸ’™

Ibland Ă€r min pappa sĂ„ himla söt, som idag till exempel var han det. Han ringde och frĂ„gade mig om jag ville följa med pĂ„ hockey, och det ville jag sĂ„klart. SĂ„ roligt att han ringer och frĂ„gar sĂ„nt, Ă€ven om det var jag som fick boka biljetter osv. Vi sĂ„g pĂ„ DjurgĂ„rden- FĂ€rjestad, och tyvĂ€rr blev det 4-2 till FĂ€rjestad, men vi fick se tvĂ„ mĂ„l iaf :) 


Har idag ocksĂ„ vart ute pĂ„ skolan igen, men ganska skönt nu nĂ€r jag mest ska observera och inte planera eller hĂ„lla i saker sjĂ€lv osv. RĂ„kade dock försova mig kraftigt imorse. Vet att jag drömde att jag hade vĂ€ckarklockan i min dröm och stĂ€ngde dĂ„ bara av den. SĂ„ jag vaknade typ 8.20 och innan 8 brukar jag vara i skolan. Men som sagt tur i oturen dĂ„ att jag bara skulle observera. 

Juste igĂ„r Ă„kte jag in en snabbis till jobbet för att hĂ€mta mina saxar som jag glömde i helgen, plus att jag skulle lĂ„na hem lite fĂ€rg. Men jag hann bara vara dĂ€r i nĂ„gra minuter innan brandlarmet gick i hela flĂ€tan. SĂ„ dĂ„ mĂ„ste man gĂ„ ut direkt. Jobbigt för de kunder som hade fĂ€rg i hĂ„ret haha. Men detta gjorde dĂ„ att mitt lilla besök tog lite lĂ€ngre tid. Annars Ă€r det ganska kul och gĂ„ förbi jobbet i veckan sĂ„dĂ€r, dom blir sĂ„ glada nĂ€r jag kommer :) 

KĂ€nner att det aldrig hĂ€nder sĂ„ mycket roligt att skriva om, men försöker Ă€ndĂ„ blogga lite grann. Har dock vart sjukt dĂ„lig pĂ„ att ta bilder pĂ„ sista tiden, fĂ„r försöka med det mer helt enkelt. 

Nu Ă€r det lĂ€ggdags för fröken hĂ€r, sĂ„ godnatt allesammans. 




Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: