Då var det min tur

Jahapp, förkylningsbacillerna verkar ha hittat till mig med. Vaknade imorse och kände att jag började bli lite täppt i näsan och konstig i halsen, och mycket riktigt så har det blivit mee och mer hela dagen. Var i fredags i skolan där jag har praktik och varannan unge satt ju där och hostade osv, så jag sa till Jonas när jag kom hem att jag nog snart blir sjuk. Men tur att imorgon behöver jag inte gå till skolan iaf, blir en massa plugg hemma istället. 


Ikväll var det scouter också :) så himla mysigt, dom ger en (oftast) massa glädje. Hann dock inte hem något imellan idag, åkte till skolan imorse vid nio tiden och kom hem efter nio ikväll också. Hade ett grupparbete tidigare innan vi började idag, så var där vi tio. Sen hade vi seminarium 12-14, håltimme till 16 och sen föreläsning till 18, men slutade typ tjugo i så jag kom bara fem minuter försent till scouterna. Fick dock springa lite både i Slussen och halvt på centralen. 

Igår var det jobb för min del, men Jonas fick däremot leka lite byggare Bob och hjälpa mormor att skruva ihop nya fåtöljer. Så jag blev upphämtad i orminge centrum där han hade handlat Thaimat som vi åt tillsammans hemma med mormor sen. Fick där också god efterrätt och mysigt sällskap :) 

Mer än så har nog inte hänt på sistone. Men här kommer iaf en mysig bild från alla oss andra byggare Bob från bygget för två veckor sen. (Har fått massa bilder från mormor från vårt byggande så här har jag valt ut den bästa :) ) 



Passade även på att ta denna snygga bilden på min snygga sambo ;) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: