Heeelg

Whoop Whoop, då var det helg och för en gångs skull en ledig sån. Ska bli såå skönt, känner att det har varit mycket i veckan som var. Mycket i skolan, vart där varje dag den här veckan, och flera dagar har jag vart där tidigare än jag börjat för att plugga. Igår hade jag även en omtenta som ni får hålla tummarna att jag klarar! 

Nu är det som sagt helg och vi har lite kul saker planerat. Ikväll kommer våra kompisar från Stenungsund och är uppe i helgen. Ska bli himlans roligt! Blir nog en lugn hel då hon är gravid i 6e månaden :) 

I veckan har vi även hunnit med att gå på en komedishow på Globen med Nour, Johan Rehnborg, Mia Skäringer, Björn Gustavsson och Erik Haag. Såå roligt var det! Showen hette "boendeekonomi är jättekul" men det var väldigt lite om ekonomi och massa annat roligt :) 
Igår hade vi även fina Ida på middag, mysigt med lite sånt här kul mitt i veckan. Det roliga var att hon också var på showen i Globen hehe. Vi har även bokat att vi ska fira nyår med dom igen, som vi gjorde förra året. Men hennes kille Mathias har flyttat till Göteborg och har världens utsikt där, så vi ska fira där :) skönt att slippa tänka på det haha. 

Aa, det var väl det, hoppas min buss kör snart, sitter här i broöppning.. ska hinna hem till mormor och sätta upp en ljusslinga där, sen handla och fixa lite inför gästerna kommer ikväll. Så hej och hå!  

Bilder från i somras när vi åkte båt med dom som kommer ikväll :)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: