Ensamkväll

Fick en kväll för mig själv, då grabbarna (Jonas, Felix och Calle) bestämde sig för att gå på bio. De ska se filmen IT och den vill jag gärna Inte se, så dom får gå själva. Hinner nästan gå o lägga mig innan Jonas e hemma sen, filmen ska tydligen hålla på i 2 timmar o 15 minuter, och den började nu vid nio.. 

Idag har vi varit lediga, strosat runt lite i stan och shoppat lite. Tog även en promenad till jobbet för att köpa hem lite färggrejer. Har sen inte gjort så mycket mer idag, skönt med sånna här dagar ibland också. 

Igår var det ju soligt och härligt ute, när jag gick till bussen för o åka till skolan hann jag njuta en stund av solen, hade sen syrran och Felix här på fika på kvällen och Felix hade med sig en jacka som Jonas beställt via honom. Så vi tog på oss våra nya jackor (jag beställde också en ny vinterjacka för ett tag sen) så tog vi en promenad i höstkylan. Men jackorna fick absolut godkänt av oss båda två. Väldigt nöjda är vi :) 

Det var nog det, nu ska jag dricka en kopp te och ska försöka byta sängkläder osv sen, heja mig. 

Tack och tjing, plingeling 

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: