Magträning deluxe

Har tränat min mage så mycket sista dagarna. Dock inte på det sätt jag önskar, jag har typ blivit sjuk och hostar som fan, därav min träning i magen. Har så ont i hela bröstkorgen av allt hostande, både på magen o ryggen. Idag dessutom slog nog lite feber till, precis lagom när jag kommit hem från skolan. Så nu jäklar kör jag på hostmedicin, nässpray, halstabletter och Ipren. Sov dessutom inatt med ett gäng kuddar för o komma upp mer. Hoppas på bättre natt inatt dock än de senaste nätterna som jag hostat sönder. 


Förutom min ovälkomna sjukdom är allt bra, har skoj i skolan med alla ungarna och imorgon är det dags för heldag igen för min del med lektioner. Hoppas bara att rösten håller :) 

Har annars inte vart något väldigt specifikt som hänt, var ute med scouterna igår hela kvällen så var lagom fryst när man kom hem. Så blev ett bad efter det :) 

Har också äntligen fått svart på vitt att Jonas bor här nu, för nu finns båda våra namn på postlådan 💕

Det var mina höjdpunkter för idag. Nu ska jag sova så jag kan bli så pigg som möjligt tills imorgon. Godnatt 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: