En liten uppdatering

Att komma ihåg o blogga ofta är ju inte alltid så lätt. 


Lite kort summering om de sista dagarna:

Idag har jag opererat mig, inget allvarligt (vad jag vet) men jag hade tydligen lite cellförändringar på livmoderhalstappen som dom idag tagit bort. Svar får jag om ca 4-5 veckor. 
Men nu kan man bocka av att man ska bli sövd någongång i livet ✅

Igår kom Jonas hit, som nu bor här på riktigt då han från igår hyr ut sin lägenhet i Gbg. Han kom dessutom hit med Tomas en kollega/vän till honom. Så idag har vi träffats en stund, var uppe på fjällgatan o käkade lite. Sen igår åt vi middag ihop. 

Igår började dessutom min praktik igen, så nu är det 72 glada sjuåringar som är min vardag :) 

I måndags chillade jag mest hela dagen och passade på att vara ledig :)

Söndagkvällen blev valborgsfirande på Aifur, vår härliga vikingakrog med det bästa bandet Kalabalik. Så skoj, o vi blev ett sällskap på 16 pers och jag, mamma o pappa var inte hemma förrän halv två på natten :) 

Dä va dä. 




Kommentarer
Postat av: Karin

Hej lilla du.Det visste jag inte att du skulle operera dig.Hoppas allt gick bra.Jag har också haft sådana förändringar en gång för länge sedan och fick göra extra koller.♥️♥️♥️Kram kram tänker på dig🐣

2017-05-03 @ 23:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: