5/16

Efter en hel vecka på praktiken är det nu bara 11 dagar kvar innan nästa ledighet :) så hej o hå, nu kör vi på. 

Har haft en skjojig vecka i skolan iaf med massa lektioner som jag haft och man kommer in mer och i gruppen. Dessutom känner jag mig bättre och bättre för varje dag. Nu behöver jag bara halstabletter och hostmedicin, så jag slipper alvedonen och nässpray. Har dock sjuk träningslängtan, men eftersom man får ont i halsen av att gå till bussen får jag nog vänta lite med träningen ändå. 

Idag har jag hunnit träffa min fina vän Denice. Hon ska ju om en vecka ungefär få en liten bebis. Så hon är ganska stor nu :) men det är alltid lika mysigt att träffa henne. Synd att det inte blir lika ofta längre bara. Så nu efter en härlig eftermiddag med gott sällskap, god mat och häng på balkongen i solen är jag på väg hem. Ska handla på vägen inför mitt middagassällskap imorgon. Då ska nämligen jag och Carro kolla på Eurovision tillsammans :) tradition sen flera år tillbaka! Dessutom för två år sen när det var Eurovision så hade jag för första gången träffat Jonas (först egentligen dagen innan men även samma dag, som då det året var den 23 maj). Så sen dess har Eurovision lite mer speciell plats i mitt hjärta för jag tänker tillbaka på när vi gick Strandvägen och åt glass och kvällen innan då vi satt på en pub och tog en öl/cider. Det var dessutom det året Sverige vann med Måns :) 

Det får va de för idag, här komme en söt bild på Carro från ett ledarmöte vi var på i onsdags :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: