3 år sedan..

Det var visst bara 3 år sedan jag tog studenten.. eller iaf så känns det ju, men fasen ta den siffran och multiplicera med 3 så blir det rätt. Men helt sjukt att idag är det 9 år sedan jag tog studenten! 29e maj 2008 sprang jag ut där på skolgården som en lycklig tjej i rosa klänning. Idag nio år senare är jag fortfarande en rosa lycklig tjej.

Fick lite perspektiv på min ålder nu i helgen när vi var på scoutläger och jag och Carro försökte sy på lite märken på en varsinn mössa. När vi då hade märken från 2008 var det en scout som sa "då var jag inte ens född" eeh sa jag, det året tog jag studenten. Jag sa också att jag mindes mitt första läger att det var 97, vilket Carro påpekade för mig att det var då 20 år sedan. Hej jag börjar bli gammal. 

Nog om min ålder, vi har ju som sagt vart på läger i veckan och haft det såå bra. Vädret kan man ju verkligen inte klaga på. Man har dock verkligen känt att man har haft sommarlov och vart ledig, så det var svårt att gå upp imorse för att gå till skolan. Men som sagt läger brukar vara på sommaren och det brukar vara så här varmt (när man har tur) så därför fick man semesterkänsla ordentligt. 

Lägret har annars bestått av massa rosa, massa mat, massa kärlek, ännu mer sol och värme, glada scouter, glada ledare och ett lagom långt i antal dagar :) 

Har dock inte så många bilder ännu, men här kommer några få jag tagit med mobilen. 
Nu är det dock läggdags. Man är såå trött efter uteveckan och det var svårt att gå upp imorse till skolan. Så nu säger jag godnatt och tack för mig. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: