Svårt o komma på rubriker

Innan man börjar skriva är det alltid svårt o veta vad exakt man kommer skriva om så få till en fyndig rubrik är ibland svårare än vad man tror. 

Men jag lär ju som vanligt bara skriva om det som har hänt sen sist. 

Så nu nyss kom jag precis från gymmet, var där och sprang på bandet och körde lite mage :) var på gymmet mellan tvättmaskinerna körde i tvättstugan. Innan det hann jag också äta lunch och dessförinnan var jag i skolan. 
Resten av dagen ska nu gå åt att läsa en del, ska skriva ett PM i veckan om det empiriska arbetet vi ska skriva sen. Så måste läsa massa artiklar och avhandlingar osv. Sen måste jag välja ett ämne att skriva om inom matten och fördjupa mig osv. Inte alls lätt. Så har ni några roliga tips så är de välkomna ;). Det var min dag det. 

Igår däremot var jag i skolan mellan 8-14 men eftersom det var så Sjukt fint väder och varmt igår bestämde jag mig för en långpromenad ist för gymmet som var tänkt från början. Och förberedd som jag var hade jag redan gymkläderna på mig från början, bytte dock bara skor till mina riktiga gympaskor, sen tog jag bussen till sickla och gick hela vägen hem ist för att åka buss. Så det var en riktigt skön härlig långpromenad! Fick även en promenad hem på kvällen med Carro efter scouterna :) bra gå-dag igår helt enkelt. Men man får passa på i det fina vädret. Redan idag är det ju mycket kallare så. Hej vårväder liksom, upp och ner 7 gånger i veckan. 

Nä men nu kommer det inte upp något mer i huvudet. Ska ta nån macka, sen en dusch o sen plugg. Heja heja 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: