Studentfirande

Igår var det dags att fira sista kusinen som tog studenten. Så det var Marcus som igår fick njuta av en riktigt lycklig dag. Vädret kunde dock visa sig från en bättre sida, åtminstone varmare. Men regnet hann precis sluta innan de sprang ut, och sen kom det faktiskt inte mer regn resten av dagen/kvällen. Men eftersom det bara var 13-14 grader så var det inte jätteskönt, speciellt inte i klänning och bara ben.  


Hur som helst så var det en bra dag med en lycklig student och andra människor :). Igår kväll åkte vi även hem till Sthlm för idag har jag en omtenta och skriva (heja mig). Men vi var hemma i Nacka runt halv två så strax innan två hade jag krupit ner i sängen. 

Nu måste jag ta mig upp ur sängen här, försöka få energi så jag sen klarar tentan och får sommarlov på riktigt!! Tack och hej. 




Kommentarer
Postat av: Karin

Söta Anna o Mackan.Tack för att du kom❤❤❤

2017-06-15 @ 22:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: