Midsommar

Oj, idag sov jag som en tonåring. Vaknade inte förrän halv tolv. Helt sjukt. Jag brukar alltid vakna mellan 8-9 nu när jag sover utan att ställa klockan, ibland sover jag till 10 men halv tolv är nog rekord på länge, var länge sen jag sov så länge. Ändå la jag mig inte så sent igår, typ vid ett. 


Hur som helst, hade en mysig och alldeles lagom midsommarafton igår. Var hemma hos mamma och pappa där även moster och "morbror" var så det var skoj. 
Började dessutom dagen med att ligga på balkongen och sola, somnade nog en stund också. Sen var jag ute och sprang, körde en runda ner till vattnet vid Hasseludden och hem igen. Plockade även blommor till min krans på hemvägen :) 
Sen gjorde jag i ordning min krans och fixade mig innan jag åkte till mamma. 

Solen försvann tyvärr sen på eftermiddagen, men vi satt ute i växthuset så vi kunde ändå sitta "ute" hela kvällen. Tanken var från början att mamma och pappa skulle vara på landet så Cissi skulle ha huset för sig själv med sina vänner. Men nu fick vi dela på huset ist. Fick samsas om köket, annars var vi på olika ställen så det gick bra :) 

Idag ska jag träffa lilla bebis Ion igen, är på väg nu till Denice där jag ska äta lite lunch. Sen är det middag igen hos mamma ikväll :) 

Nä nu måst jag börja titta ut lite, blir lite åksjuk på bussen när man inte ätit frukost och så. Så tjingeling 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: