Jobb igen

Jaha, då var min helg över och nu börjar alla andras helg.. livet med servicejobb. 

Har ändå haft två jättehärliga dagar. I torsdags var det bebisbomb med först Denice fina lilla Ion och sen Sofias lilla (mycket större) Ellionor. Första bebisen tre veckor, andra bebisen tre månader. Sån skillnad på några månader alltså. Men så söta båda två! 

Igår gjorde vi stan en sväng, mötte sen upp min kompis Maja på en lunch på vapiano. Innan dess hann vi strosa runt lite både i city och gamla stan. Var ju jättehärligt väder igår också, trots lite moln så var det härligt varmt. 
Hittade sen också till Magnumstore, som nu ligger på Götgatan. Så vill ni ha en egengjord Magnum-glass så ska ni gå dit. Supergott! 

Hann även med en sväng till gymmet igår kväll. Så skönt! 

Juste vi (jag) badade i torsdags också! Har fått bilder av Jonas idag också som befinner sig vid en strand någonstans. Så orättvist när man själv jobbar. Men härligt för hans del :) 

Nä nu ska jag lägga på toning på längderna på en kund. Så hörs en annan gång. Tjingeling 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: