Äntligen ledig igen :)

Ush, alla sånna här storhelger och viktiga grejer är så jobbiga, det är sååå mycket att göra när man är på jobbet för alla vill ju vara fina inför midsommar, sen inför semestern o hit o dit. Ingen verkar ju heller kunna planera i tid utan alla ska komma sista dagen. 


Hur som helst så fick jag sluta min dag väldigt bra, nämligen med kalas för världens finaste 20åring! Lilla Frida har börjat bli stor hon med :) Egentligen fyllde hon år förra veckan men har inte vart hemma i Sverige förrän nu så vi var där på middag och tårta :) 

Imorgon är det ju äntligen midsommar också, en av de mysigaste och bästa högtiderna på året tycker jag! Ska bara fira med mamma och pappa så det blir väldigt lugnt. Men för mig är det viktigaste att jag får en krans i håret så det ska jag fixa :) annars blir det två lediga dagar som kommer bestå av sovmorgnar, träning och mys är tanken :) Så skönt att bara inte ställa väckarklockan. 

Som vanligt är jag sämst på att ta bilder, men här kommer en typ på hur mitt hår ser ut. Svårt o ta en bra bild bakifrån och frisyren har fallit lite efter några timmar men ändå :) 

Hejsvejs 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: