En tysklandshälsning

Hej hej, just nu är vi i Stuttgart i Tyskland. Vi har ju bilat ner idag från Kiel imorse. Tog färjan från Göteborg igår kväll och kom fram imorse. Har kört på ganska bra idag, Jonas hae kört mest då jag fick väldig huvudvärk i värmen som är här. Har dessutom ingen ac som fungerar helt så vi kör med öppna fönster vilket också påverkade mitt huvud. Men efter några stopp och lite letande efter ett apotek kunde jag till slut få tag i huvudvärkstabletter. 


Nu ligger vi i sängen och ska snart sova, blev en rätt så sen middag nere på en pizzeria som vi hittade till slut. Imorgon blir det nog comosjön i Italien för att sen dagen efter åka till Gardasjön. Nu ska jag njuta av en säng som är stilla och inte varken gungar eller vibrerar av stora maskiner :) 
Så godnatt på er gott folk. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: