Lördagkväll

Ojdå, var visst nästan en vecka sen jag bloggade sist ser jag. Men det har vart Jonas hemmavecka så jag har vart upptagen med annat. 

I tisdags kom Jonte så då tog vi en cider med min kompis Maja o hennes pojkvän i stan, så det var mysigt. 
Onsdagen var jag i skolan en stund, på kvällen spelade vi badminton med Carro och Theo (har forrfarande grym träningsvärk i högerarmen) 
Torsdagen var också jag också i skolan en stund, sen hann vi träna, eller det gjorde vi innan skolan egentligen. På kvällen sen hade vi en jättemysig middag med Ida och Mathias :)
Fredagen var ledig från skolan, den spenderades med en promenad i solen och lite träning på ett utegym. Vi fikade en stund hemma hos mamma och pappa och bjöd sen Carro o Theo på middag och hade  en kul spelkväll! Körde fyra olika sällskapsspel och hade jättekul! Fler sådana kvällar behöver man! 

Idag har jag sagt hejdå till Jonas för den här gången. Sen jobbat och åkt hem till mamma och pappa där mamma blev fixad i håret, hon var Väldigt långhårig innan :) kollade även på mello där. Så det har vart min vecka. Imorgon är det träning, jobb och tvätt som står på schemat. 

Det var det för idag helt enkelt ;) (har snott ena bilden från Carro) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: