En effektiv semeldag =)

Var uppe i ottan i morse, var i skolan klockan 8 och hade matteföreläsning. Skulle egentigen vart där till tolv, men vår lärare var klar strax efter tio så det var skönt =) Åkte hem på den snabbaste tiden jag någonsin gjort tror jag, tog bara 45 minuter. Men när alla byten klaffar och när man har snabba ben (trots extrem träningsvärk).
Har sen hunnit med tvättning och torktumling av tre maskiner, sen städning hemma, träning, middagslagning, bakning och vart/haft sällskap med den tradiotionella semmeldagen. Som vanligt rosa semlor! Såå gott också när man gör dom helt från grunden.
Härligt också att hinna träffa tjejerna som man inte ser så ofta. (dock träffade jag Ida förra veckan, Ylva igår på årsmötet och Helena för två veckor sen, men innan dess var det länge sen). Så det var mysigt att bara sitta och mysa och prata en bra stund. Uppdatera sig på allas liv lite =)
 
Det var min dag det! Imorgon är det ingen skola men ska läsa en del. Blir säkert ett besök på gymmet också =) Det enda dumma när man tränar såhär mycket är att man måste tvätta håret så ofta, inte bra för håret och göra det. Men men, det är väl smällar man får ta ;)
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: