Bra start på veckan

I veckan som gått har det vart för mycket fuskande och ätande. Med middagar hit och dit och efterrätter och fikapauser här och där så har det vart mycket mer socker och onyttigheter än det var på länge nu. Jag och Jonas har ju sagt att vi får fuska varannan helg, alltså den helgen han är här. Men nu vart det bra mycket mer än bara en helg.
Så idag har jag tränat, körde ett ordentligt ben och mapass på gymmet och det blev sallad till middag =) Igår när jag var på gymmet så körde jag bara ren kondition, en halvtimme på bandet, 5 minuter på roddmaskinen och nästan 10 minuter på cykeln så det var skönt =)
Idag har jag och Carro också kört en shoppingrunda i nacka forum, dock var det bara jag som bar med mig kassar hem. Har äntligen också lämnat in min telefon på lagning så jag borde få min kamera fixad =). Dock känner man sig helt handikappad utan alla ens appar och sådär, tur det bara är några dagar. Annars köptes det gympaskor, jeans och en kofta =)
 
Igår fick jag finbesök av min gravida vän Denice, hon plockade upp mig på jobbet och vi åkte hem o käkade. Blev även där hallonsoda till maten och kladdkaka till efterrätt. Inte bra. Men nu (förutom imorgon på semmeldagen) så blir det inget förrän nästa helg när Jonte e här igen =)
 
Eftersom det är sportlovsmåndag idag har vi inte haft några scouter, men däremot blev det årsmöte istället. Så har suttit och gått igenom årsredovisning och sånt där som e halv kul.. Men det var väl det som hänt idag helt enkelt.
 
Kollade nu precis på "en annan del av köping" Så underbart program!! Sånt blir man glad i själen när man kollar på =) Så himla bra att det finns :D
 
Dagens halloumisallad
 
Och här är mina gympaskor, inte alls rosa faktiskt! :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: