Lycklig i själen

10 dagar till julafton, andra advent och idag kom det snö. Var och tränade på gymmet, sprang på bandet i en halvtimme och körde sen magpass. Fick sms av Jonas som sa att det var snökaos i Göteborg, jag smsade tillbaka och sa att vi inte hade det här. Sen gick jag utanför dörren på gymmet och såg att det visst snöade här, förmodligen inte tillräckligt för att bli kaos men just då snöade det rejält! Han bara typ 50 meter och jag var redan helt vit. Sååå härligt och jag var glad hela vägen, glad dels för snön såklart, men också för att jag sprang fem km på mindre än en halvtimme. Bästa känslan att vara nöjd från gymmet. 

Börjar dessutom bli klar med alla julklappar, så nu fattas bara en gran som jag kan få lägga alla julklappar under, ska ju iof slå in dom först också men det får jag göra senare helt enkelt. 

Annars är det nog inget mer jag kommer på nu för stunden. Så det får bli lite bilden från kvällen ist :) 

Tack och hej!! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Juste, gjorde en uppsättning idag på en som skulle till Nobelmiddagen, blir ju aldrig lika bra på bild, men vi var nöjda både två så det var väl bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: