Inte långt kvar

Oj herregud, idag hade vi sista föreläsningen för i år, har nu bara två seminarium kvar innan jul. Och sen om två veckor är det redan nytt är, helt galet! 
Var idag uppe med tuppen för att åka till skolan som började kl 8. Har sen åkt förbi jobbet och fått mitt eget hår fixat, sån lyx! Så nu är jag någorlunda fin i barret också, behöver bara klippa det lite men det får bli vid senare tillfälle. Fick även till lite pluggtid medan jag satt med färg i håret så det var praktiskt. 
Köpte sen också en julklapp, som jag trodde var den sista men jag kom på att jag ska köpa en till men sen är jag klar med alla. Imorgon är jag ledig från skolan så då blir det att slå in paket hela dagen och julstöka lite och så, bara ha en mysdag hemma helt enkelt. 

Mer än så här kommer jag inte på just nu, är alldeles för trött för att orka tänka, så ska köra in en matlåda i mikron nu, äta den och sen plugga lite till. Sen får det bli tv och slappande resten av kvällen :) 

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: