Fredagkväll

Oj, ännu en vecka är över. Vi har börjat ny kurs i skolan, nu läser vi om bedömning och läroplaner och sånt där. 
Läget på min nacke börjar bli mycket bättre. I tisdags och onsdags hade jag fruktansvärt ont från halva ryggen upp i huvudet. Men efter ha ätit alvedon varje dag så har jag ändå klarat mig, dessutom sovit ganska bra trots allt. Dock kliar dessa plåster något sjukt, Carro var här igår och hjälpte mig att plåstra om mig, det är ju lite svårt själv när man inte ser så bra i nacken. Hoppas det bara läker ordentligt nu och svullnaden går ner. 

I helgen nu blir det jobb, vilket faktiskt ska bli kul, känns som det var länge sen eftersom jag var ledig förra helgen. Men lär ju vara sjukt trött imorgon kväll efter en lördag i december. 

Nu blir det faktiskt bara slappande framför Idolfinalen, har bara sett nåt program för flera veckor sen så får väl se själva finalen. Köpte dessutom munkar utanför Konsum förut som dom sålde i en foodtruck så det ska jag äta nu :) 

Aa det var väl det hehe. Hej o tjing 

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: