Födelsedagshelg



Ojdå då var den här dagen över, den dagen som jag längtat till så länge, men som man aldrig känner är speciell längre. Har iaf haft en fantastisk födelsedag och firat på bästa sätt. I fredags hade jag lite fika för de närmaste bara, så vi var åtta stycken. Vi fikade och jag fick såå fina och bra presenter! 
Igår på själva dagen blev jag väckt med sång av Jonas och fick mer paket. Sen åt vi pannkakstårta och klädde på oss för att sen åka in till söder där vi gick på spa, vi bubblade i en jacuzzi och fick sedan fotmassage. Därefter gick vi upp lite på Götgatan till skrapan där vi åt lunch på vapiano. 
När vi sen var på väg hem var det dags för det jag längtat efter så mycket i flera månader, nämligen att få äta godis. Har ju haft godisförbud sen mitten av augusti så nu var det äntligen dags. Efter en sväng förbi godisaffären i björknäs var jag lycklig igen hehe. 

Senare på eftermiddan/kvällen så åkte vi hem till några släktingar som också hade kalas, så där sjöng vi både för Janne som hade fyllt 60 och även för mig som fyllde år på riktigt. Mysigt var det iaf, god mat och massa trevligt folk :) 

Idag ska vi försöka och ta oss in till skansens julmarknad, sen ska vi gå på Solsidan filmen :) bra helg helt enkelt!! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

De sista två bilderna är från när vi i veckan var ute och letade efter ljusslingor osv, så vi var runt på brisak, rusta, åkte till forum och handlade på Ica maxi. En heldag helt enkelt :)




Kommentarer
Postat av: Eva

Vilken fantastisk tårta!!

2017-12-05 @ 22:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: