snart så!

Åh imorgon bitti kommer äntligen mitt hjärta hem! Tänk att man vänjer sig så fort att vara med någon, vi var ju tillsammans dygnet runt i fem veckor, och nu är det tillbaka till verkligheten med varannan vecka igen. Så det känns jättekul att han äntligen kommer hem imorgon igen. 
 
Sen sist har det nog inte hänt så mycket spännande vad jag kommer på, har klippt lite extra efter jobbet, tränat (med resultatet -Världens hemskaste träningsvärk i benen). Men har även träffat fina Denice och hennes lilla prins Ion. Mysigt med mer bebismys =)
 
Idag efter jobbet har det jobbats på igen, fast på min lägenhet denna gången. Har städat och fejat och fixat, dammsög under tiden jag färgade min utväxt. Passade även på att vattna blommorna och så under tiden, sen har jag bytt alla handdukar plus lakan, dukar osv. Plockade även in all disk och diskade de två matlådor jag hade i diskhon. Så nur är det rent och fräscht till min käresta kommer hem. 
 
Mycket roligare än så blir det nog inte, nu blir det en vecka med fullt upp och massa kul som händer, så ni får väl veta mer om det "kuliga" later. Tjingeling 
 
Denna är från i söndags morse när jag hade tränat, körde som sagt ett mördag-benpass, gör så Grymt ont i benen idag, vad jag än gör hahah.
 
 
Fick ingen bild på Ion, men passade på att ta kort med Melli medan Denice bytte blöja på Ion =)
 
Och sist men inte minst, käre mor som bjuder på fika om man blir medlem haha så kul. Men tyckte det var en fin bild på henne =)
 
Nu är det läggdags här på Ornövägen, så godnatt alla mina fans :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: