Sista vardagen och jobba

Äntligen, sista dagen o jobba nu på en vardag. Sen kommer det bara bli helger igen :) känns skönt, komma in i mitt pluggande och framför allt skönt o minska jobbandet. Kroppen (iaf min kropp) är inte gjord för att vara frisör på heltid. Så ska bli riktigt skönt o komma tillbaka till mer vardag igen. Tänk att jag har bara tre terminer kvar :) så sjukt! 


Igår hade vi en ledig dag jag o Jonas, vilket vi även ska ha imorgon. Men igår så blev det först klippning av mormor, sen lite handling o hämtning av paket. Sen klippte jag Jonas och brorsan hemma hos mamma där vi sen var hela kvällen. Vi tre syskon bjöd pappa på trerätters som tack för ett arv vi fick av farmor. 
Då bjöd vi på bruschetta till förrätt, oxfilé, hasselbackspotatis med kantarellsås till varmrrätt och jordgubb med lime och vitchokladsås o glass till efterrätt. Lyckat blev det! Tog tyvärr lite dåligt med kort, men fick på förrätten iaf :) 

Imorgon kommer Jonas mamma och syster från Sandviken och hälsar på :) så det ska bli superkul! 
Nu e min lunch snart så tjingeling :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: