Hemma igen på riktigt

Jahapp, semestern är slut och imorgon är det dags för jobb igen. Känns sådär faktiskt måste jag säga, inte alls taggad för att jobba i två veckor, speciellt inte när jag fått ont i min handled igen. Har ju byggt ett hus nu på landet senaste dagarna så min handled är nog överbelastad och gör sjukt ont. Men en stuga är iaf på plats! 


Så som sagt, tre dagar med bankande och bonknade och vi fick upp ett hus. Ont i varenda kroppsdel och totaltrött, men ändå vi jobbade jättebra. Jag, Jonas, mamma, kusin Marcus och pappa har jobbat på huset. Mormor har lagat mat åt oss varje dag vilket var både gott och superskönt att bara gå o sätta sig till dukat bord varje dag :) 

Så nu är all semester slut, har ju hunnit med att slappa på landet, en resa till London, lite slapp hemma i Sthlm några dagar, roadtrip i Europa och bygge av hus, aa helt okej semester. Kunde dock varit varmare, var ju bara i utlandet vi hade rintigt varmt, så den här sommaren får inget toppbetyg i värme, men i allt i vi gjort däremot. 

Här kommer nu iaf bilder på vårt byggande :) sista bilden är när vi är söta i våra regnrockar eftersom vädret tyvärr inte var med oss hela tiden. Var sol alla dagar utom den sista när vi höll på med taket. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: