På ett tåg

Hallå hejsan, här sitter vi på ett tåg till Göteborg. Ska vara där två nätter nu, sen är det några dagar och nätter för min del ute på landet. Ska bli riktigt härligt! Dock är plugget med så det måste skrivas ordentligt på mitt skrivarbete. Anledningen till att vi åker ner nu är egentligen för att Jonas ska till läkarn imorgon och förhoppningsvis en gång för alla få ordning på sitt öra. Och sen sa mamma att dom skulle fira påsken på askerön så då hakade jag på ner till Götet nu och landet senare i veckan då. 


Dagen har annars bestått av jobb och faktiskt en bilaffär. Så nu är äntligen Jonas av med Volvon. Såå skönt. 

Igår besökte vi stan, anledningen från början var att vi skulle fika med två vänner, Niclas och Amanda från Västerås. Men vi gick även förbi Drottninggatan där alla människor stod. Så konstig känsla och stämning där, massa med folk men ändå helt tyst. Men fint o se alla blommor. Efter en liten omväg och promenad kom vi fram till vår destination, café 60. Där satt vi alla fyra i några timmar och hade det trevligt :) allting där var dessutom hur stort som helst. Så man blev nästan mätt bara på fikat men sen blev det hemgång och hemgjord pizza till riktig middag! Där har ni min helg :) dock typ inga bilder från helgen :/ 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: