pluggvecka

Nu var man hemma igen, har haft en toppenvecka, eller a fyra dagar i götet med Jonas. Hela lördagen var kanonkul med laserdome och sedan middag på kvällen och lite pubhäng. Tyvärr har jag inte en enda bild ifrån kvällen. Men vi spelade som sagt laserdome, huur roligt som helst. Dock kom jag på plats 57 av 59 hahahah, men inte helt sist iaf ;)
Sen hann vi hem och duscha och fixa oss lite och så innan vi drog in på middag i stan. Vi åt på ett ställe som heter Pinchos, jättegod mat och allt är i mini-miniformat, kul koncept! Blev sen en tur till nåt ställe där vi mest bara tog det lugnt. Var väl hemma sen vid halv tre så det blev inte jättesent. 
 
Annars är jag i full gång denna vecka med plugg, har två tentor på torsdag som tillhör den här kursen jag läser nu, och sen en jäkla omtenta på lördag som jag redan gjort tre gånger. Så imorgon och på fredag när jag är helt ledig från skolan ska det banne mig pluggas för den där himla tentan. Vill verkligen att det ska bli sista gången! Så därför har jag inte lagt lika mycket tid på min nuvarande kurs, men hoppas såklart på att klara de också. 
 
Annars var det nog det för idag. Har som sagt inga bilder från helgen men lite annat ändå.
 
Jätterolig och läskig bild, korsa ögonen så får du se en annan bild hehe
 
När man ätit en lyckobulle från pressbyrån blir man även glad efteråt =)
 
Har också vart och storhandlat för hela veckan idag, såå tungt när man bor själv, men skönt att slippa handla flera gånger. Men i dessa lägen saknar jag att ha bil. Dock är det väldigt praktiskt att ha ryggsäck med sig, då lägger man de tyngsta i den och slipper några kilo i händerna iaf. Men denna bilder var då innan jag handlade.
 
Sen fick jag mer mat i kylen :D Ska dessutom börja äta mer vegetariskt, så två dagar denna vecka blir det veggomat. Försöker att bli miljövänlig, och börjar med att äta vegetarisk, tar sen in ekoprodukter succesivt när jag tar fler steg framåt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: