Ledig lördag

Var utepå promenad häromdan hemma också, såå mysigt vid en stilla sjö. Halloj, idag har Anna en ledig lördag första gången sen jag började skolan tror jag. Så det är riktigt skönt.
Idag är jag dessutom i Göteborg och senare ska vi fira Jonas, så det blir laserdome och middag på stan. Blir nog himla bra!
I torsdags när vi kom hit åkte vi först till kusin Adams lilla mysiga lägenhet för middag och lite klippning. Efter det åkte vi till de andra kusinerna och fick bada i deras nya utejacuzzi. Såå skönt! Blev även där en klippning av en annan kusin Mackan.

Nu ska vi försöka komma ut på en promenad, och jag vill komma till en godisaffär, det är ju ändå lördag ;)

Nä men nu tjatar Jonas för mycket så vi måste komma iväg här. Han ska hinna bli klippt o grejer. Men tjingeling alla glada :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: