Sunday-dinner at mamas place

Sitter just nu framför brasan hos mamma och pappa och kopplar av efter en arbetsdag. Både syrran och mamma bad mig hjälpa dom med håret och mamma sa dessutom att middag ingick ;)
Tror det blir grillat, om jag fattat det rätt. Är iaf megahungrig men maten verkar inte vara klar ännu iaf.
Har också hunnit träna idag innan jobbet, så det känns skönt, har man det liksom gjort :)
Sen sista har jag hunnit vara på kalas för brorsan i fredags och sen igår jobbat. Mer kul än så blir det inte :) men jag hade löshår i fredags så jag tog lite bilder iaf, får passa på när håret är så långt ;)

Men aa de va de för idag. Om några timmar redan är denna vecka slut, sen är det november i övermorgon, Galet! Och detta med o ställa klockan, Helt värdelöst! Nu är de ju svinmörkt och klockan är halvsex. Inte kul!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: