Godmorgon världen

Hejsan alla mina fans ;) idag är det fredag, dessutom inte vilken fredag som helst utan idag är det fem veckor till min födelsedag. Iof är det även min brors födelsedag idag ;). Så stort grattis till världens bästa lillebror Calle! Tänka sig att lillchippen fyller 22 idag, vilket betyder att jag snart är 27.. Galet!

Hur som helst, ikväll blir det kalas hemma hos mamma för o fira brorsan, men innan dess ska jag hinna med o gå till gymmet, har gymkläderna på. Så så fort jag är klar med detta i lägg drar jag iväg :) sen ska jag hem och plugga lite grann idag. Ska skriva en loggbok och förbereda en presentation. Sen e jag klar med pluggandet! Nästa vecka har vi bara två seminarium kvar och en hemtenta. Sen e denna kursen slut.

Har inte så mycket mer o säga idag tror jag, i veckan som gått har jag bara vart i skolan och lekt massa frisör på fritiden. Så det får bli ett rätt så kort inlägg idag :)


Köpte dessutom lite nya bestick häromdan.. Var bara tvungen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: