3 dagar kvar

Tänk, att om tre dagar fyller jag år. Så nu har jag börjat födelsedagsfixa här hemma. Idag storstädades det i hela lägenheten. Har dammsugit, våttorkat och storstädat badrummet också. Har även bakat två sorters kakor, så nu är det bara tre sorter kvar att baka. Imorgon kommer Jonas så sen får han vara med och baka lite också, om han vill haha. 
Vi ska nog äntligen också hämta hans bil imorgon som nu stått på den här verkstan i två veckor, och så hann den stå en vecka på en annan verkstad innan också utan att ens blivit tittad på. Men vi håller tummarna att dom sniglarna är kara imorgon. 
 
Går annars min sista lektion på den här engelskakursen imorgon. Har dessutom inte gått i skolan sen i onsdags, så det har vart lite ledigt här. På fredag har jag också en tenta, sen efter det går jag inte i skolan på typ 10 dagar eller vad det är. Ska bli skönt, hade dock hellre haft den ledigheten vid jul iställlet. Men då ska vi gå i skolan i mellandagarna, sådär lagom kul. Har fler i klassen som ska utomland nu nästa vecka. Hade inte heller vart fel, men det är tyvärr Jonas jobbvecka så det blev inget med det. Fick välja om jag ville ha honom här på jul eller dra iväg, så då blev det julen. Idag blev det dessutom bestämt att han kommer hit på julen så det ska bli såå mysigt. Kommer bli en megajul, alla kusiner kommer att vara hemma <3
 
Mer än såhär händer inte i mitt liv, men igår var jag ute på promenad i det jättefina vädret. Idag har jag bara gått utanför dörren en gång, det var när jag slängde sopor och förresten när jag skakade mina mattor...
 
Tack och hej, från en födelsedagslängtande tjej.
 
 
 
Härligt med en riktigt lång promenad, men tyvärr fick jag skavsår typ sista kilometern. Får det alltid när jag gått för långt i båda mina vandringskängor. Inte alls bra, kanske får lära mig att tejpa fötterna innan jag går ut så borde jag slippa skavsår =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: