Duktig

Dubbelduktig skulle jag vilja säga att jag vart nu. Igår sprang jag och Sofia vårruset, och vi sprang hela loppet vilket vi aldrig orkat förut. Fem km på 34 minuter, för att ha sprungit max 2km i sträck under den här våren så är vi så sjukt stolta! Vi hade båda ont i fötterna men fasen lyckades ändå! 
Sen har jag också idag vart i skolan från halv elva, fast jag började tre. Så jag och Caroline en klasskompis började plugga inför en jobbig omtenta vi har om ett tag. Så nu ska jag köra stenhårt för att klara den! Ska denna veckan, trots två lediga dagar, vara på skolan varje dag. Och jäklars vad vi ska plugga! 
Så jag hoppas att jag sen senare i juni inte har några omtentor. 
Det var nog det för idag, har dessutom fått massa färg idag för vi satt ute i solen hela tiden vi pluggade. Var rätt så kul när vi satt på gräsmattan först så övade poliserna där. Så dom brottade ner varandra och skrek och allt möjligt. Superkul! Roligt när man ser lite av polisutbildningen hehe. 




I lite lätt rosaton båda två ;) 


Idag på pluggbänken :)

På tal om poliser så smygfotade jag en på busshållsplatsen häromdan där de står ANNAPOLIS på, tyckte de va ganska kul, om man läser de på svenska ;) 

Hahahahah fint va? XD 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: