Nu händer de grejer här!

Har ju sagt att bilder på köket kommer att komma när allt är klart, men idag har jag(!) med hjälp av mamma kaklat hela köket, eller aa där det skulle vara iaf! Sååå himla fint är det nu! Så det jag har kvar att göra är att måla väggen ovanför spisen o så, för den är inte helt vit längre och jag har spacklat där o så. Men bänskivor, disko och kakel är som sagt på plats. Kaklet behöver också fogas sen så! Blir ju kanonfint verkligen. Ett helt nytt kök :D. Känner mig mör i hela kroppen, igår jobbade vi typ hela dan från halv elva-elva på förmiddan till nästan nio på kvällen, med lite middagsuppehåll och så. Men förra diskbänkarna satt jättehårt, och att mäta ut o såga ut exakt för nya diskhon, få rätt med rören och grejer undertill tog längre tid än väntat. Men mamma och pappa har jobbat på bra här! :D Och jag är så stolt över att ha kaklat, mosaik är ju ganska enkelt dock, sitter ju i så stora nät men ändå, det gäller att alla sitter med samma mellanrum och så =) Nog om mitt kök, det kommer ju ändå inga bilder på de nu :P Så ni får ha lite tålamod hehe.
I torsdags annars var jag o hälsade på i min skola där jag haft praktik. Sååå roligt! Fullt med kärlek och jag fick miljoner kramar. Var behövligt nu när det fortfarande är några dagar kvar till jag får krama på Jonas. Men flera av ungarna frågade om jag skulle stanna i flera dagar eller hoppades att jag skulle komma imorgon, och dan efter den osv :p Så söta :D  Även lärarna och fritidspedagogerna var jätteglada av att se mig. Jag har ju sakanat alla där så mycket så det var askul verkligen o komma dit :D På torsdagkvällen var det dags för promenad med Sofia igen :D Efter det blev mormor fixad i håret. Så nä, inte jätte mycket lugn och ro har jag. Iof satt jag och glassade en bra stund på mamma o pappas altan i onsdags :D (och pluggade lite)
De var nog det. Blir så mycket text annars =) Men jag sitter här nu med en godisskål och bara njuter av mitt fina kök :D
 
Ett säkert vårtecken häromdan.. fullt med moppar vid skolan =)
 
 
 
 
Hahhah den här är verkligen såå jag! Värsta tidsoptimisten ever!
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Karin

men åhhhhh vad jag e nyfiken på ditt kök.😊😊😊😊😊😊

2016-03-20 @ 21:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: