Härliga sommartid

Asså hur skönt är det inte attr vi ställt om klockan? Denna timmen på kvällen extra är ju helt fantastisk! Så skönt :) ska strax iväg på promenad med mamma, så vi kommer ju hinn gå hela i ljus liksom. 
Imorgon kommer det nog bli två promenader, en med Frida och en med Sofa :) himla skönt. Var dessutom ute igår och sprang lite, märktes att det var länge sen, sjukt dålig kondis. Men till sommaren så ska ni se på andra bullar ;)
Har annars börjat en ny kurs idag, natur och teknik, så nu ska vi snart lära oss spränga skolan ;) hehe nä men lite olika laborationer och så ska vi hålla på med! :) ska bli jättekul! 
Innan jag åkte iväg fick jag en fin påse av Carro med något i som jag inte fick öppna förrän långfredagen, men jag tog inte med mig påsen till sälen så jag fick öppna igår när jag kom hem. Ett bautapåskägg var det! Så himla fint och stort :) världens bästa Carro!! Men det står i ett skåp nu, har vart så mycket godis sista dagarna och fullt med skräpmat, så nu kör vi lite nyttigt och så ett tag :) hej o hå! 
Nä de va de. Ska byta om och ta en prommis nu, mamma var bara tvungen o se lokala nyheterna först ;) 
Tjing! 
PåskAnna




Ett fint kort också :) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: