Bildbomb från Sälen

Efter fyra riktigt kul och härliga dagar så är jag i Göteborg igen. Vi har hunnit med att surfa, åkt skidor, badat, ätit, ätit och ätit, haft träningsvärk, träffat syrran och sen bara haft det bra. Jättekul hade vi det! Så istället för ett långt inlägg om vad vi exakt gjorde så kommer här en massa bilder. Kanske blir text till nån bild istället :) 

När vi kom till Sälen började vi såhär



















































Det här med att surfa var galet roligt. Verkligen jättesvårt och man ramlade ju varje gång, bra tryck i vattnet var det. Men hur kul som helst! Var så stolt över mig själv att jag iaf stod i nästan 10 sekunder nån gång innan jag ramlade. Men grabbarna var ju bättre helt enkelt hehe. :) träninsvärk deluxe dagen efter det här kan jag säga! 

Sen i lördags var vi ute och åt hela gänget på ett ställe som heter Lammet och grisen, sjukt god mat var det där! Typ som buffé fast megabra. Man fick liksom köttet uppskuret till en av en kock och fick välja mellan lamm, fläskfile eller oxfilé. Sen var det massa tillbehör, vissa passade bättre tillvissa rätter osv. Kan verkligen rekomenderas! :) 

Igår, sista dagen var det dimmigt som fan. Dessutom väldigt blåsigt och småregn i luften, så vi åkte inte så länge som vi hade tänkt. Bytte sen om till torra kläder på en toalett och åkte hemåt, vi tog vägen via Oslo och satt 2 timmar i bilkö. Inte alls kul! Men vi kom hem till slut! 

Bästa grabbarna! 

Vi körde våfflor till typ frukost :). Smaaaaakens!! 


Detta var allt! :) bra resa detta! 


Kommentarer
Postat av: MAtilda

Snyggt underställ ;)

2016-04-06 @ 11:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: