På balkongen i kvällsvärmen

Att kunna sitta på balkongen en rätt så sen kväll tillhör inte vanligheterna. Men idag är det faktiskt jätteskönt ute så jag passar på helt enkelt. Var nyss ute på en promenad med Sofia och Marcus, men kände att jag behövde lite mer så jag sprang en runda på hemvägen också. Så skönt! Har haft en hemsk dag på jobbet, mest för att det är så sjuukt varmt inne på jobbe. Så för det första får man ingen ordentlig luft och blir svintrött på köpet. Dessutom har min arbetsdag idag haft minst 48 timmar.. Den tog aldrig slut, och de sista timmarna hade jag bara tråkiga kunder så min energi tog slut mer och mer, men inte tog det slut på kunder för det. Nej tvärtom, fullt ls medvetslös hela veckan. Men nu är jag äntligen ledig två dagar och ska fira midsommar! Ska bli riktigt härligt faktiskt. Dessutom nyss när jag kollade på väderappen verkar det som att det bara ska regna på morgonen, förut var det till förmiddan, så imorgon när jag kollar igen kanske det inte alls blir regn. Får hoppas på de! :) 
Kommer inte på så mycket annat som har hänt sen sist, har klippt farmor och gjort henne fin inför midsommar o så också :) men det var nog det..
Har fått reda på idag att jag klarat en till tenta. Såå skönt!! Har nu fortfarande bara en jäkla idiottenta kvar till i höst, den som jag pluggade på så sjukt mycket denna gång. Men nej, 2 av 14 fick godkänt på den. Suck på den läraren alltså!!! Annars kan jag nu på riktigt koppla av och njuta av sommaren. Har dessutom bara 10 arbetsdagar kvar nu innan semestern!! Längtar såå!! Och denna sommaren kommer vara full med skojigheter! :) 

Annars var nog det jag kom på nu. Så nu står dusch på schemat. När man står och fönar en kund på jobbet och känner hur det rinner på ryggen för man är så varm så inser man att det är varmt. Och nu efter promenaden/joggingrundan blev jag ännu mer varm igen. Så hej dusch och sen måla naglarna :) 

En kund jag gjorde häromdan förresten :) blev dock större förändring i verkligheten än vad som syns på bilden. Men nöjd kund, och nöjd Anna :)

Haha när jag var hos farmor härdomdan hittade jag denna lilla rosa tjockis ;) var några år sen man såg ut sådär ;)

Sen denna e ju så söt :) och när man är så arbetsskadad som jag är så ser alla våra klippningar helt sneda o vinda ut ;) men det var nog bra ändå ;) 

På balkongen och njuter :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: