Midsommar

Idag har varit en väldigt lugn midsommarafton. Ställde klockan på tio och drog mig i sängen en bra stund. Gick upp och gjorde i ordning min picknickmat för eftermiddan, stekte pannkakor till min pannkakstårta. Gick sen ut och plockade blommor, gjorde en krans, klädde på mig klänning och fixade mig. Cyklade sen iväg till boo-badet där jag mötte upp familjen Sigemo. Där satt vi och fikade lite grann och kollade på när alla dansade. Cyklade sen hem igen och tog det lugnt på balkongen ett bra tag. Nu för en stund sen var jag ute och cyklade 1,7 mil och har precis duschat. Så det var min midsommarafton. Dessutom det enda onyttiga jag ätit idag var en chokladboll och min pannkakstårta. Men som sagt det är ju ändå midsommar :) 
Men det var det för idag. Tack och hej. 




Vi i våra finfina kransar :) 







Lite slapp en sån här dag förtjänar man verkligen :) 


Om jag ska cykla imorgon igen lär jag ju få ont i rumpan, cyklade ju dessutom nästan en mil fram och tillbaka till boobadet idag :) så benen har iaf fått sig en omgång! :) 


Kommentarer
Postat av: Moster Karin

snygging där och jättefin krans😍😍

2016-07-03 @ 21:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: