Sjuk tider hej hej..

Jahapo då var det min tur, i veckan som var så var det Jonas som var krasslig och nu är det jag. Så snälla som delar med oss till varandra ;) men hellre bli sjuk några dagar innan julafton än på julafton. Så egentligen skulle jag jobbat idag men har bara vart hemma hela dagen. Tog mig utanför dörren en gång för att gå till apoteket och handla lite lunch. Men blev helt svettig av bara den lilla promenaden. Igår frös jag typ hela dan istället. Så febern jag har är väl på väg bort förhoppningsvis. Annars är jag hostig förkyld och har ont i halsen. Så det blir nog läggdags här närsomhelst. Sov typ tolv timmar inatt. Eller aa känns som jag inte sov alls första timmarna men på slutet så. 


Nä men det har inte hänt så mycket mer här helt enkelt. Hade en ledarmyskväll i måndags hemma hos pappa med alla ledare. Så det blev julgröt, macka med skinka och lite lussebullar. Vi skulle göra riktig gröt från grunden, men det gick ju åt helvete så pappa fick köpa med sig gröt på vägen hem istället haha. Annars var det mysigt och träffa alla. 

Det var det för idag, känner att det snart är dags för nysning nummer 178 idag.. Har nyst såå mycket och dom har vart så sega, kommer till nästippen och sen så blir det aldrig en nys. Så irriterande! 

Men om jag inte hinner blogga mer nu innan jul så önskar jag er alla en riktigt god jul!! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: