Lördag kväll

Hallå allesammans. Då var det lördag igen, näst sista lördagen i Augusti. Helt sjukt, så snart är det september och sen trillar bara månaderna på. Skönt att det verkar som att sommarvärmen börjar komma tillbaka lite. Har ju vart förjäkligt i veckan nu med höstväder. Dock okej när man är på jobbet, men ändå inte kul.
Idag var det dock så varmt så jag hade shorts på jobbet :). Tanken var också att jag skulle fått sluta tidigare för att gå på en namngivningsceremoni, men jag var tvungen att jobba hela dagen. Fick dessutom ingen lunch så ni kan ju gissa att jag var inte på topphumör ;)

Imorgon annars efter jobbet ska jag först möta en gammal kollega och käka ihop. Sen ska ner till Göteborg, blir dock en kort sväng denna gången. Men måste hinna träffa min karl innan han drar till Usa i tre veckor, så jag ska vara med på Jonas båt en dag och gå runt lite med honom där, och åker hem igen på tisdag förmiddag. Så får en natt hos moster Karin och en natt på båten med Jonas. Så om ni vill ha sällskap någon så är jag tillgänglig i tre veckor nu, känns som jag kan behöva träffa lite folk för o inte ha för tråkigt :)

Men det var de för idag, tack och godnatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: