Segpropp i soffan

Tanken var att direkt när jag kom idag från skolan skulle jag bara byta om och ta mig ut och gå eller springa. Istället läste jag nackavärmdö posten, blev för hungrig så jag gjorde våfflor och nu ligger jag i soffan. Men tänkte faktisk ta tag i saken snart och ta mig ut. Kommer kännas så mycket bättre sen när jag gjort det. Dessutom får man passa på medan solen skiner, känns som den inte gör det hela tiden nu förtiden. En annan anledning till att gå ut nu är att jag måste va inne till nio då biggest loser börjar. Det måste jag ju se på =).
I lördags förresten hade jag ordnat ett överaskningsfest för Carro som fylle år i fredags. Så vi var 8 stycken här totalt, jag och Sofia hade fixat och donat med både planering och sen själva maten osv. Så när Carro kom hit med förbundna ögon stod vi ett gäng innanför dörren och ropade SUPRISE när hon fick av sig den. Såå roligt! Sen hade vi en superrolig kväll med god mat, lite lekar, frågesport och massa skratt. Så kul.Tyvärr tog jag inte en enda bild :/ så ni kan inte få ta del av det. 
Har annars blivit "sjömanshustru" igen som Jonas brukar säga, så nu är de ca en vecka själv igen Men nästa onsdag ska jag ner till Göteborg och till landet så det blir himla mysig. Hoppas bara på fint väder =) 
Vet inte vad jag mer ska säga för idag, så det får ta stopp här. Tjingeling =)
 
Gjorde två uppsättningar förresten i helgen, så här kommer dom. Och som vanligt blir det aldrig riktigt bra på kort men men
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: